Często zadawane pytania
Ogólne pytania
Czy działacie tylko w Warszawie?
Działamy w Warszawie i okolicach. Dojazd poza tereny Warszawy jest dodatkowo płatny i oblicza się indywidualnie.
Czy możecie odebrać kluczy przed sprzątaniem i dostarczyć z powrotem?
Tak, możemy odebrać od ciebie kluczy przed sprzątaniem i dostarczyć je z powrotem po skończonej pracy na wskazany adres. Z usługą dostawy kluczy już nie musisz tracić swój czas i odkładać pilne sprawy.
Co mogę zrobić gdy jakość sprzątania mnie nie usatysfakcjonuje?
Jeżeli nie jesteś zadowolony z pracy cleanera poinformuj go o tym od razu po sprzątaniu, pracownik natychmiast poprawi swoje błędy. Na wypadek gdyby nie było Cię pod czas sprzątania - możesz poinformować nas mailowo o niskiej jakości sprzątania, zareagujemy tak szybko jak to możliwe i razem znajdziemy rozwiązanie.
Czy mogę zamówić sprzątanie wraz z czyszczeniem mebli?
Tak, możesz zamówić czyszczenie mebli zarówno jak oddzielną usługę tak i wraz ze sprzątaniem, w takim wypadku wyślemy do ciebie dodatkowych cleanerów i nie wpłynie to na ogólny czas sprzątania.
Jak złożyć zamówienie?
Możesz złożyć zamówienie online, przez telefon lub media społecznościowe. Jeżeli składasz zamówienie przez stronę internetową, od razu zobaczysz kwotę ostateczną.
Czy dostanę paragon?
Tak, jeżeli płacisz za sprzątanie kartą po sprzątaniu. W wypadku opłaty online - dostaniesz rachunek elektroniczny.
Jakie środki czystości posiadacie?
Pod czas prania chemicznego mebli korzystamy z amerykańskich środków czystości Chempsec. Przy ogólnym sprzątaniu wykorzystujemy profesjonalne płyny marki KLEEN Clinex oraz TENZI. One są hipoalergiczne, bezpieczne dla dzieci i zwierząt domowych. Nasze cleanerzy dobierają odpowiednie zasoby ze względu na rodzaj zabrudzenia i czyszczonego materiału.
Jak wygląda proces przygotowania do sprzątania po remoncie?
Przed wykonaniem sprzątania "po remoncie" umawiamy się na oględziny mieszkania, musimy ocenić stopień zabrudzenia lokalu, wielkość okien, metraż sprzątanego mieszkania oraz zbadać obiekt na punkcie możliwych uszkodzeń ścian, podłóg, mebli, urządzeń, zaistniałych w trakcie remontu. Pomoże nam to dobrać odpowiednią ilość pracowników, sprzęt, środki czystości, upewnić się w poprawności danych podanych w zamówieniu, wyliczyć cenę ostateczną, jeżeli np. ilość okien będzie większa lub mniejsza niż podana. W sprzątanie po remoncie zaliczamy: mycie wszystkich zabrudzonych pod czas remontu powierzchni: podłóg, ścian, mebli. Okna doliczamy oddzielnie. Czyszczenie wnętrza szafek też jest usługą dodatkową, nie zalicza się ona do pakietu "basic" i musi być dodana osobno pod czas składania zamówienia, jeżeli jest taka potrzeba.
Ile czasu zajmie sprzątanie?
Czas sprzątania zależy od ilości pokoi oraz łazienek. Przybliżony czas pracy cleanera zobaczysz pod czas składania zamówienia po wybraniu wszystkich potrzebnych usług.
Czy sprzątacie biura?
Tak, po wybraniu wkładki "sprzątanie biur" możesz zobaczyć aktualne ceny na sprzątanie jednorazowe i cykliczne. Zamówienie na sprzątanie biur również możesz złożyć na stronie.
Z jakiego sprzętu korzystacie?
Używamy profesjonalnego sprzętu do sprzątania oraz czyszczenia chemicznego mebli i dywanów firmy Numatic. Do mycia okien używamy myjkę Karcher.
Czy gwarantujecie całkowite usunięcie plam po praniu chemicznym?
Niestety nie możemy w pełni zagwarantować usunięcia wszystkich plam. Jesteśmy jednak w pełni odpowiedzialni za przestrzeganie procedur czyszczenia chemicznego mebli: prawidłowość wykorzystywania odkurzacza piorącego oraz środków czyszczących. 90% operacji kończy się pełnym usunieciem plam.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, zamówienie możesz anulować telefonicznie lub mailowo. Jeżeli zdecydujesz się odwołać sprzątanie na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem - pobieramy opłatę manipulacyjną o wysokości 55 zł brutto.
Czy muszę udostępniać swoje środki czystości?
Nie, z nami nie musisz się martwić o chemie oraz sprzęt. Ekipa sprzątająca będzie posiadała odpowiednie środki czystości, ściereczki, papierowe ręczniki, gąbki, odkurzać, wiadro, mop, zmiatkę itp. Jeżeli jednak chcesz aby cleanerzy korzystali z twoich środków czystości - niema w tym problemu, cena za sprzątanie w tym wypadku nie jest zmieniana. Zwracamy uwagę że nie korzystamy ze środków naturalnych takich jak ocet czy mydło, ponieważ nie możemy gwarantować wysokiej jakości sprzątania jak i szybkiego usunięcia zabrudzeń w tym wypadku.
Co zaliczacie do pakietu „Sprzątanie mieszkań”?
Do sprzątania mieszkania zaliczamy sprzątanie wszystkich pokoi, przedpokój, kuchnie, salon, łazienkę, schody. W każdym pokoju wycieramy kurz, układamy rzeczy, myjemy lustra, drzwi, kaloryfery, przecieramy przełączniki, gniazda elektryczne, odkurzamy i myjemy podłogę. W kuchni myjemy blaty, fronty szafek, przecieramy kafelki, myjemy kuchenkę, zlew oraz krany, przecieramy wszystkie urządzenia. W łazience czyścimy sedes, kafelki, myjemy wannę, kabinę prysznicową, zlew oraz krany, wycieramy lustra. Jeżeli potrzebujesz bardziej gruntownego sprzątania – mamy szeroką ofertę usług dodatkowych, które możesz dodać do swojego sprzątania.
Co zaliczacie do pakietu „sprzątanie po remoncie?
Nasze cleanerzy wysprzątają każdy pokój, kuchnie, łazienkę, usuną ślady od kleju, osadów poremontowych, wyczyszczą zabrudzone pracownikami budowlanymi powierzchnie. Mycie okien musi być dodane osobno.
Opłata za dojazd do okolic Warszawy
Dojazd gratis: Konstancin-Jeziorna, Piaseczno, Lesznowola, Raszyn, Piastów, Michałowice, Pruszków. Dojazd płatny 30 zł: Zielonka, Ząbki, Marki, Łomianki, Józefów, Otwock, Karczew. Dojazd płatny 40 zł: Stare Babice, Izabelin, Ożarów Mazowiecki, Sulejówek, Wiązowna, Nieporęt. Dojazd płatny 65 zł: Kobyłka, Wołomin, Radzymin, Halinów, Jabłonna, Legionowo, Wieliszew, Czosnów, Brwinów, Milanówek, Podkowa Leśna, Nadarzyn, Góra Kalwaria. Dojazd płatny 85 zł: Błonie, Nowy Dwór Mazowiecki. Dojazd płatny 90 zł: Grodzisk Mazowiecki, Żyrardów.
Zamów sprzątanie mieszkania
-
1 pokój
+
-
1 łazienka
+