Strona główna
-
Pytania i odpowiedzi
Często zadawane pytania
Ogólne pytania
Jakie środki czystości posiadacie?
Pod czas prania chemicznego mebli korzystamy z amerykańskich środków czystości Chempsec. Przy ogólnym sprzątaniu wykorzystujemy profesjonalne płyny marki KLEEN Clinex oraz TENZI. One są hipoalergiczne, bezpieczne dla dzieci i zwierząt domowych. Nasze cleanerzy dobierają odpowiednie zasoby ze względu na rodzaj zabrudzenia i czyszczonego materiału.
Czy sprzątacie biura?
Tak, po wybraniu wkładki "sprzątanie biur" możesz zobaczyć aktualne ceny na sprzątanie jednorazowe i cykliczne. Zamówienie na sprzątanie biur możesz złożyć przez stronę, mailowo lub kontaktując się z naszym konsultantem.
Z jakiego sprzętu korzystacie?
Używamy profesjonalnego sprzętu do sprzątania i czyszczenia chemicznego mebli/dywanów firmy Numatic oraz Karcher.
Czy muszę udostępniać swoje środki czystości czy sprzęt?
Nie, z nami nie musisz się martwić o chemie oraz sprzęt. Ekipa sprzątająca będzie posiadała odpowiednie środki czystości, ściereczki, papierowe ręczniki, gąbki, odkurzać, wiadro, mop, zmiatkę itp. Jeżeli jednak chcesz aby cleanerzy korzystali z twoich środków czystości - niema w tym problemu, cena za sprzątanie w tym wypadku nie ulega zmianie. Zwracamy uwagę że nie korzystamy ze środków naturalnych takich jak ocet czy mydło, ponieważ nie możemy gwarantować wysokiej jakości sprzątania jak i szybkiego usunięcia zabrudzeń w tym wypadku.
Czym się różni serwis "Sprzątanie mieszkań" od serwisu "sprzątanie na godziny"?
Zamawiając usługę "sprzątanie mieszkań" nie musisz udostępniać nam środków czystości czy sprzętu. Wszystko co będzie potrzebne do sprzątania - przywieziemy ze sobą. Najczęściej na jednym zleceniu pracuje kilka osób. W tym wypadku koszt wyliczany jest od zakresu prac, a nie od czasu spędzonego na zleceniu.
Zamawiając usługę "sprzątanie na godziny" musisz potwierdzić, że masz w domu niezbędne środki czystości oraz sprzęt. W tym wypadku na twoje zlecenie przyjeżdża jedna osoba, która nie będzie miała przy sobie ani chemii ani sprzętu. Koszt liczony jest za każdą godzinę.
Obszar działania
Czy działacie tylko w Warszawie?
Działamy w Warszawie i okolicach. Dojazd poza Warszawę w niektórych wypadkach jest dodatkowo płatny i oblicza się indywidualnie.
Opłata za dojazd do okolic Warszawy
Dojazd gratis: Konstancin-Jeziorna, Piaseczno, Lesznowola, Raszyn, Piastów, Michałowice, Pruszków.
Dojazd płatny 30 zł: Zielonka, Ząbki, Marki, Łomianki, Józefów, Otwock, Karczew.
Dojazd płatny 40 zł: Stare Babice, Izabelin, Ożarów Mazowiecki, Sulejówek, Wiązowna, Nieporęt.
Dojazd płatny 65 zł: Kobyłka, Wołomin, Radzymin, Halinów, Jabłonna, Legionowo, Wieliszew, Czosnów, Brwinów, Milanówek, Podkowa Leśna, Nadarzyn, Góra Kalwaria.
Dojazd płatny 85 zł: Błonie, Nowy Dwór Mazowiecki.
Dojazd płatny 90 zł: Grodzisk Mazowiecki, Żyrardów.
Opłata
Czy dostanę paragon?
Tak, jeżeli płacisz za sprzątanie kartą po sprzątaniu. W wypadku opłaty online - dostaniesz rachunek elektroniczny. Przy płatności gotówką możesz poprosić koordynatora o wystawienie faktury na osobę fizyczną.
Czy mogę zapłacić przelewem po sprzątaniu?
Tak, możesz zapłacić przelewem po sprzątaniu przed odejściem ekipy lub skorzystać z terminalu.
Czy mogę skorzystać z odroczonego terminu płatności?
Akceptujemy opłatę odroczoną tylko w wypadku współpracy z klientem B2B, w tej sytuacji musisz podać dane do Faktury przed zakończeniem sprzątania.
Zamówienie
Czy możecie odebrać kluczy przed sprzątaniem i dostarczyć z powrotem?
Tak, możemy odebrać od ciebie kluczy przed sprzątaniem i dostarczyć je z powrotem po skończonej pracy na wskazany adres. Z usługą dostawy kluczy już nie musisz tracić swój czas i odkładać pilne sprawy.
Co mogę zrobić gdy jakość sprzątania mnie nie usatysfakcjonuje?
Jeżeli nie jesteś zadowolony z pracy cleanera poinformuj o tym koordynatora od razu po sprzątaniu lub w trakcie kontroli jakości, pracownik natychmiast poprawi swoje błędy. Gdyby nie było Cię pod czas sprzątania - możesz poinformować nas mailowo o niskiej jakości sprzątania, zareagujemy tak szybko jak to możliwe i razem znajdziemy rozwiązanie.
Jak złożyć zamówienie?
Możesz złożyć zamówienie online, przez telefon lub media społecznościowe. Jeżeli składasz zamówienie przez stronę internetową, od razu zobaczysz ostateczny koszt.
Ile czasu zajmie sprzątanie?
Czas sprzątania zależy od ilości pokoi, łazienek, usług dodatkowych oraz stopniu zabrudzenia. Przybliżony czas pracy cleanera zobaczysz pod czas składania zamówienia po wybraniu wszystkich usług. Musimy zaznaczyć że czas trwania sprzątania, pokazany na stronie, wyliczany jest na podstawie pracy jednego cleanera, natomiast gdy twoje mieszkanie/biuro potrzebuje dużo czasu na ogarniecie - zawsze przydzielamy na takie zlecenie więcej osób co znaczącą skraca czas trwania sprzątania.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, zamówienie możesz anulować telefonicznie lub mailowo. Jeżeli zdecydujesz się odwołać sprzątanie na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem - pobrana będzie opłata manipulacyjna o wysokości 55 zł brutto.
Sprzątanie po remoncie
Jak wygląda proces przygotowania do sprzątania po remoncie?
Ze względu na wysoki stopień zabrudzenia, przed wykonaniem sprzątania "po remoncie" zwykle umawiamy się na oględziny obiektu, szczególnie gdy są to obiekty powyżej 100m2.
W wyznaczonym terminie pojawi się nasz koordynator, przeprowadzi wycenę sprzątania (dokładnie podliczy ilość okien, zapyta o metrażu i uwagach klienta, dotyczących zlecenia) zatem pomoże ustalić odpowiedni termin rozpoczęcia prac porządkowych.
Taki proces przygotowania przed sprzątaniem po remoncie pomaga nam zorientować się w terminach sprzątania. Po oględzinach również jesteśmy pewni w tym, jakie środki czystości oraz sprzęt musimy ze sobą zabrać, ile osób sprzątających potrzebujemy na zleceniu.
Wycena obiektów na miejscu jest usługą bezpłatną.
Następnym etapem jest sprzątanie. Zatem następuje opłata, po zakończeniu prac koordynator wraz z klientem przeprowadza kontrolę jakości.
Co zaliczacie do pakietu „sprzątanie po remoncie?
Nasi pracownicy wysprzątają każdy pokój, kuchnie, łazienkę, wyrzucą śmieci, usuną ślady od kleju, folii, osadów poremontowych, wyczyszczą zabrudzone pracownikami budowlanymi powierzchnie, umyją wszystkie drwi i okna. Po sprzątaniu mieszkanie będzie całkowicie przygotowane do wprowadzenia się.
Co jeśli remont nie jest ukończony przed sprzątaniem?
Zalecamy aby wszystkie działania remontowe zostały ukończone przed przyjściem ekipy sprzątającej. Gdy masz już ustalony termin sprzątania po remoncie, a prace remontowe nadal trwają - prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym konsultantem w celu przełożenia terminu.
Sprzątanie mieszkań
Co zaliczacie do pakietu „Sprzątanie mieszkań”?
Do sprzątania mieszkania zaliczamy sprzątanie wszystkich pokoi, przedpokój, kuchnie, salon, łazienkę, schody.
W każdym pokoju wycieramy kurz, układamy rzeczy, myjemy lustra, drzwi, kaloryfery, przecieramy przełączniki, gniazda elektryczne, odkurzamy i myjemy podłogę.
W kuchni myjemy blaty, fronty szafek, przecieramy kafelki, myjemy kuchenkę, zlew oraz krany, przecieramy wszystkie urządzenia.
W łazience czyścimy sedes, kafelki, myjemy wannę, kabinę prysznicową, zlew oraz krany, wycieramy lustra.
Jeżeli potrzebujesz bardziej gruntownego sprzątania – mamy szeroką ofertę usług dodatkowych, które możesz dodać do swojego sprzątania.
Czy muszę przebywać w domu pod czas sprzątania?
Decyzja o tym należy tylko i wyłącznie do Ciebie, naszym pracownikom w żadnym razie nie przeszkadza obecność klienta. Bez problemu również posprzątamy mieszkanie pod czas twojej nieobecności.
Chcę zamówić dodatkową usługę do sprzątania mieszkania, której niema na stronie
Na stronie umieszczone są najczęściej zamawiane usługi, gdyż nie możesz znaleźć potrzebnej Tobie dodatkowej usługi, np. mycie ścian czy sufitu - śmiało pisz o tym w uwagach przy składaniu zamówienia, po wpłynięciu zamówienia do systemu nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i potwierdzi możliwość wykonania Twojej prośby.
Czyszczenie chemiczne mebli
Czy mogę zamówić sprzątanie wraz z czyszczeniem mebli?
Tak, możesz zamówić czyszczenie mebli zarówno jak oddzielną usługę tak i wraz ze sprzątaniem, w takim wypadku wyślemy do ciebie dodatkowych cleanerów i nie wpłynie to na ogólny czas sprzątania.
Czy gwarantujecie całkowite usunięcie plam po praniu chemicznym?
Niestety nie możemy w pełni zagwarantować usunięcia wszystkich plam. Jesteśmy jednak w pełni odpowiedzialni za przestrzeganie procedur czyszczenia chemicznego mebli: prawidłowość wykorzystywania odkurzacza piorącego oraz środków czyszczących. 90% operacji kończy się pełnym usunieciem plam.
Jak długo schną meble po czyszczeniu chemicznym?
Po czyszczeniu chemicznym tapicerka meblowa zostaje lekko wilgotna i potrzebuje od 3 do 6 godzin do całkowitego wyschnięcia. Gdy zależy Ci na szybkim wyschnięciu mebli czy dywanu - napisz o tym w uwagach przy składaniu zamówienia. Na Twoje zlecenie nasz pracownik zabierze przenośny osuszacz do mebli i dywanów, a czyszczony materiał będzie suchy już po ukończeniu prania.
Koszt takiej usługi jest dodatkowo płatny i wynosi 20% od zamówienia na czyszczenie chemiczne.
Reklamacje
Jak złożyć reklamację?
Jeśli po sprzątaniu zobaczyłeś rażące błędy w naszej pracy, lub zauważyłeś uszkodzenia, których nie było przed sprzątaniem - prosimy o złożenie reklamacji drogą mailową. Na reklamację masz 14 dni od momentu zrealizowania usługi. Reklamacja musi zawierać: nr. zamówienia, (dotyczy zamówień złożonych przez stronę) datę oraz godzinę sprzątania, adres realizowania usługi, imię i nazwisko zamawiającego wraz ze zdjęciami i dokładnym opisem zdarzenia. Po rozpatrzeniu reklamacji nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i zaproponuje możliwe rozwiązania.
Zamów sprzątanie mieszkania